티스토리 뷰

Pop Song

Everytime - Britney Spears

inamen 2013. 4. 27. 19:29


Notice me Take my hand 
날 봐요 내 손을 잡아요
Why are we strangers when our love is strong 
어째서 우린 낯설까요 우리의 사랑이 강할 때
Why carry on without me
왜 나 없이 혼자 있나요
Everytime I try to fly 
난 언제나 날려고 해요

I fall without my wings. I feel so small 
난 날개들 없이 떨어지죠 내가 너무 작게 느껴져요.
I guess I need you baby 
난 당신이 필요한 것 같아요
And everytime I see you in my dreams 
난 언제나 꿈에서 당신을 봐요.
I see your face, it's haunting me 
당신의 얼굴을 보고, 그 모습은 떠나지 않아요
I guess I need you baby 
난 당신이 필요한 것 같아요.

I make believe that you are here 
난 믿어요 당신이 여기 있다고
It's the only way I see clear what have I done 
그게 유일한 길이죠
내가 확실히 볼 수 있는 내가 무엇을 했던가요?
You seem to move on easy 
당신은 쉽게 움직이는 것 같아요. 
 
 And everytime I try to fly.I fall without my wings 
언제나 난 날려고 노력해요.난 날개 없이 떨어지죠
I feel so small I guess I need you baby 
내가 너무 작게 느껴져요 난 당신이 필요하다고 생각해요
And everytime I see you in my dreams 
언제나 난 꿈속에서 당신을 봐요

I see your face, it's haunting me 
당신의 얼굴을 보고, 그건 머릿속을 떠나지 않죠
I guess I need you baby
난 당신이 필요한 것 같아요
I may have made it rain 
내가 그것을 비로 만들었던것 같아요

Please forgive me 
My weakness caused you pain 
재발 날 용서해줘요나의 나약함이 당신에게 고통을 줬어요
And this song is my sorry  At night I pray 
이 노랜 나의 미안함이에요  밤에 나는 기도해요

That soon your face will fade away
곧 당신의 얼굴이 곧 잊혀지길 
And everytime I try to fly 
언제나 나는 날려고 노력해요.
I fall without my wings 
난 날개 없이 떨어지죠.

I feel so small I guess I need you baby 
너무 작게 느껴져요 난 당신이 필요한 것 같아요.
And everytime I see you in my dreams 
그리고 난 매일 꿈에서 당신을 봐요 
I see your face, it's haunting me 
당신의 얼굴을 보죠 머릿속을 떠나지 않아요
I guess I need you baby 
난 당신이 필요한 것 같아요