티스토리 뷰

Pop Song

Sam Brown - Stop

inamen 2013. 3. 4. 22:06



All that I have is all that you've given me
Did you never worry that I'd come to depend on you
I gave you all the love I had in me
Now I find you've lied and I can't believe it's true

내가 가진 것 전부는 바로 당신 것입니다
내가 당신에게 너무 기댄다고 걱정하지는 마세요
나의 모든 사랑을 당신께 드렸어요
나는 당신이 나에게 거짓말을 했다고는 믿을 수 없어요
 
Wrapped in her arms I see you across the street
And I can't help but wonder if she knows what's going on
You talk of love but you don't know how it feels
When you realize that you're not the only one

길 건너에서 그녀를 팔로 감싸고 걷는것이 보이네요
어떤 일인지 알고 싶지만 그럴수는 없었어요
당신은 사랑을 말하면서도 진실된 사랑은 모르죠
그 사랑을 알게되었을 때 당신은 혼자가 아니예요

Oh you'd better stop before you tear me all apart
You'd better stop before you go and break my heart
Ooh you'd better stop

내가 눈물로 밤을 보내게 하지 마세요
당신이 떠난 후 내 가슴이 무너지게 하지 마세요
제발 멈춰 주세요
Time after time I've tried to walk away
But it's not that easy when your soul is torn in two
So I just resign myself to it every day
Now all I can do is to leave it up to you

나는 시간이 지나면서 모든것을 잊으려고 하겠죠
그러나 당신을 잊는다는게 쉬운일은 아니예요
나는 스스로에게 매일 주문을 걸어요
당신을 잊는것이 내가 할 수 있는 것의 전부라고

Oh you'd better stop before you tear me all apart
You'd better stop before you go and break my heart
Ooh you'd better stop

내가 눈물로 밤을 보내게 하지 마세요
당신이 떠난 후 내 가슴이 무너지게 하지 마세요
제발 멈춰 주세요

Stop if love me(you will remember) 
Now's the time to be sorry(that day forever)
I won't believe that you'd walk out on me

나를 사랑한다면 이제 멈추세요(내가 기억나나요)
나에게 미안하다고 말해주세요(영원히 함께 하자던)
당신이 나를 떠난것을 나는 믿을 수가 없어요

Oh you'd better stop before you tear me all apart
You'd better stop before you go and break my heart
Ooh you'd better stop

내가 눈물로 밤을 보내게 하지 마세요
당신이 떠난 후 내 가슴이 무너지게 하지 마세요
제발 멈춰 주세요 




'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Ace Of Base - All That She Wants  (0) 2013.03.07
Joe Cocker - Unchain My Heart  (0) 2013.03.05
Love Will Show You Everything - Jennifer Love Hewitt  (0) 2013.03.04
How Will I Know - Jessica Folcke  (0) 2013.03.03