티스토리 뷰




Once upon a dream, 
I was lost in love's embrace
There I found a perfect place
Once upon a dream 

한 때 어느 꿈속에서 포근한 사랑에 푹 빠져 있었어요.
거기서 우리는 완벽한 곳을 찾아냈어요
한 때 어느 꿈속에서

Once there was time Like no other time before
Hope was still an open door
Once upon a dream 

옛날 언젠가 꿈에서 예전에 경험해보지 못한 
희망의 문이 아직 활짝 열려 있었어요
한 때 어느 꿈속에서는요.

And I was unafraid The dream was so exciting 
But now I see it fade And I am here alone

난 두렵지 않았어요. 너무나도 가슴 설레는 꿈이었지만 
그 꿈이 사라져 가는 게 보여요 그리고 난 여기 홀로 남았어요.

Once upon a dream You were heaven sent to me
But it wasn't meant to be 
Now you are just a dream

한 때 어느 꿈속에서 당신은 하늘이 내게 보내준 사람이었어요 
하지만 우린 인연이 아니었나 봐요.
당신은 그저 꿈일 뿐인가요

Could we begin again Once upon a dream
Could we begin again Once upon a dream. 

우리 다시 시작할 수 있을까요 그 어느 꿈속에서 
우리 다시 시작할 수 있을까요 그 어느 꿈속에서



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Life Is Cool - SweetBox  (0) 2013.02.26
She - Elvis Costello  (0) 2013.02.23
Only Reminds Me Of You - MYMP  (0) 2013.02.20
If Your Heart Not In It : All-4-One  (0) 2013.02.20