티스토리 뷰

Pop Song

If Your Heart Not In It : All-4-One

inamen 2013. 2. 20. 08:21




Ooh ooh Ooh... oh yeah Baby I'm missing you
Girl even though you're right here by my side
 
Cos lately it seems 
The distance between us is growing too wide(too wide)

우 우  우. 오 예 베이비 소녀여 당신이 비록 내 곁 바로 옆에
있다고 하더라도  난 당신이 그리워요
왜냐하면 요즘 들어서 
우리 사이의 거리가 너무나 멀어지고 있는 것 같기 때문이죠(너무나 멀리)

I'm so afraid that you're saying it's over (it's over) 
It's the last thing that I wanna hear (oh)

그래서 나는 당신이 우린 끝났어요 하고 말하지 않을까 두려워요
그 말은 정말로 제가 듣고 싶지 않은 말이예요

But if your heart's not in it for real
Please don't try to fake
what you don't feel If love's already gone, 
it's not fair to lead me on

하지만 당신의 마음이 정말로 거기에 없다면
제발이지 당신이 느끼지도 않는 것을
가장하려 하지 말아요 사랑이 이미 가버렸는데도 
나를 유혹하는 것은 옳지 않아요
 
Cos I would give the whole world for you
Anything you ask of me I'd do 
But I won't ask you to stay 
I'd rather walk away If your heart's not in it Oh oh

나는 당신에게 세상 모두라도 줄 것이니까요 
당신이 내게 원하는 것은 무엇이라도 할 거예요
하지만 나는 당신에게 머물러달라고 부탁하지 않을 거예요
차라리 제가 떠나겠어요  당신의 마음이 거기에 없다면 말이죠 오 오

You say that you love me 
 
But baby sometimes, you're just saying the words
(Just saying the words)

당신은 나를 사랑한다고 말하죠
하지만 베이비 때때로 당신은 당신은 그 말을 할 거예요
(그냥 그말을 하죠)

If you've got something to tell me don't keep it inside
(Oh no) let it be heard
I'm so afraid that you're saying it's over 
But girl I'll make it easy for you

만일 당신이 내게 할 말이 있다면 그것을 속으로만 간직하지 말아요
 (오 아니예요) 그말을 들려줘요
나는 당신이 우린 끝났어요 하고  말하지 않을까 두려워요
하지만 소녀여 나는 당신을 위해 편하게 할께요

But if your heart's not in it for real
Please don't try to fake what you don't feel 
If love's already gone, it's not fair to lead me on 
Cos I would give the whole world for you (for you)

하지만 당신의 마음이 정말로 거기에 없다면
제발이지 당신이 느끼지도 않는 것을 가장하려 하지 말아요
사랑이 이미 가버렸는데도 나를 유혹하는 것은 옳지 않아요
 나는 당신에게 세상 모두라도 줄 것이니까요 (당신을 위해)

Anything you ask of me I'd do
But I won't ask you to stay 
I'd rather walk away Then If your heart's not in it

당신이 내게 원하는 것은 무엇이라도 할 거예요
하지만 나는 당신에게 머물러달라고 부탁하지 않을 거예요
차라리 제가 떠나겠어요 당신의 마음이 거기에 없다면 말이죠

How I wish I could take this back in time
But it's gone too far now we can't rewind 
There's nothing that I can do (oh) to stop me losing you

내가 어떻게 이 상황을 바꿀 수 있길 바라겠어요 
너무나 늦었어요 이제 우린 되돌릴 수 없어요 
 당신을 잃지 않기 위해  내가 할 수 있는 일은 없어요

<Shane:  >
I can't make you change your mind No no 
If your heart's not in it (oh yeah)
(Oh oh) oh baby if your heart's not in it for real (for real)

나는 당신의 마음을 바꿀 수 없어요 오 안돼요
 당신의 마음이 거기에 없다면 말이죠
 (오 오) 오 베이비 당신의 마음이 거기에 없다면 진실로 (진실로)

Please don't try to fake what you don't feel (feel) 
But I won't ask you to stay
I'd rather walk away 

제발이지 당신이 느끼지도 않는 것을 가장하려 하지 말아요
하지만 나는 당신에게 머물러달라고 부탁하지 않을 거예요
 차라리 제가 떠나겠어요'

(Oh no) if your heart's not in it for real
Please don't try to fake what you don't feel 
(You don't have to fake it if it's not real)

(오 안돼요) 당신의 마음이 진실로 거기에 없다면
제발이지 당신이 느끼지도 않는 것을 가장하려 하지 말아요
(당신은 그것이 진실이 아니라면 가장할 필요 없어요)

If love's already gone,it's not fair to lead me on 
(Don't lead...) 
Cos I would give the whole world for you (for you) 
Anything you ask of me I'd do
(I swear I'd do...) (rpt to fade)

사랑이 이미 가버렸는데도나를 유혹하는 것은 옳지 않아요
(꼬시지 말아요...)
 나는 당신에게 세상 전부라도 줄 것이니까요 (당신을 위해)
 당신이 내게 원하는 것은 무엇이라도 할 거예요
 (맹세해요 정말이예요...)



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Once Upon a Dream - Lisa (Linda Eder)  (0) 2013.02.21
Only Reminds Me Of You - MYMP  (0) 2013.02.20
Honey Honey - ABBA  (0) 2013.02.19
Wind of Change - Scorpions  (0) 2013.02.18