티스토리 뷰

Pop Song

Tennessee Waltz - Patti Page

inamen 2012. 8. 4. 10:16


 I was dancing with my darling to the Tennessee Waltz

When an old friend I happened to see
I introduced her to my loved one
And while they were dancing
My friend stole my sweetheart from me

난 나의 사랑하는 사람과 테네시 왈츠 리듬에 맞춰 춤을 추고 있었죠

옛 친구들을 만났을 때 그녀에게 나의 사랑하는 이를 소개했죠
그리구 그들이 춤을 추는 동안에
내 친구는 내가 사랑하는 그 사람의 마음을 훔쳐갔어요

I remember the night and the Tennessee Waltz

Now I know just how much I have lost
Yes, I lost my little darling
The night they were playing
The beautiful Tennessee Waltz

난 그 날밤을 기억해요 그 테네시 왈츠도

이제야 내가 얼마나 많이 잃어버렸는지 알게됐어요
그래요, 난 내가 사랑하는 그 사람을 잃었죠
그들이 연주하는 그날밤
그 아름답던 테네시 왈츠

I was dancing with my darling to the Tennessee Waltz

When an old friend I happened to see
I introduced her to my loved one
And while they were dancing
My friend stole my sweetheart from me

난 나의 사랑하는 사람과 테네시 왈츠 리듬에 맞춰 춤을 추고 있었죠

옛 친구들을 만났을 때 그녀에게 나의 사랑하는 이를 소개했죠
그리구 그들이 춤을 추는 동안에
내 친구는 내가 사랑하는 그 사람의 마음을 훔쳐갔어요

I remember the night and the Tennessee Waltz

Now I know just how much I have lost
Yes, I lost my little darling
The night they were playing
The beautiful Tennessee Waltz

난 그 날밤을 기억해요 그 테네시 왈츠도

이제야 내가 얼마나 많이 잃어버렸는지 알게됐어요
그래요, 난 내가 사랑하는 그 사람을 잃었죠
그들이 연주하는 그날밤
그 아름답던 테네시 왈츠




'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Hotel California - Eagles  (0) 2012.08.07
I'm Not a Girl, Not Yet a Woman - Britney Spears  (0) 2012.08.06
I.O.I.O.- Bee Gees  (0) 2012.08.01
Lady Sunday - R.Kelly  (0) 2012.07.30