티스토리 뷰

Pop Song

Lady Sunday - R.Kelly

inamen 2012. 7. 30. 07:00




La da da da da la la Oh yeah yeah

라 다 다 다 다 라 라  오 예 예
Where there's no sun, there is that girl
해가 없는 곳에 그 소녀가 있어요
She is the one that spins my world
그 녀는 내 주위를 맴돌고 있는 단 한 사람이죠

When I am down, she makes it better
내가 축 처져있으면 그녀는 기분을 좋게 해줘요
When there are clouds, she change the weather
내 기분이 엉망일때면 그녀는 확 기분나게 해줘요
Not wishing well, oh my peace and my glory
소원을 비는 우물은 아니지만, 내 평안이자 영광이죠

As a fairy tale then she is my story
마치 동화처럼 그녀는 나의 이야기이예요
When I feel drained, her love is like a fountain
내가 탈진했을 땐 그녀의 사랑은 샘물 같아요
And when I'm weak, she could move mountains
또 내가 약할 때 그녀는 산도 옮길 수 있어요

I never felt a love no this way
난 이런 사랑에 빠저본 적이 없어요
I never felt a kiss no this way
난 이런 키스를 느껴본 적이 없어요

I never felt joy this way
난 이런 기쁨을 느껴본 적이 없어요
Till my lady Sunday came
일요일에 나의 숙녀가 오기 전까지는
Oh I am her crown and she is my sky
오 나는 그녀의 왕관 그녀는 나의 하늘

If life is a rope then she is my ride
인생이 외줄이라면 그녀는 내가 잡을 줄
When I'm in pain, she's my good feeling
내가 고통스러울 때면 그녀는 내 기분을 좋게 해주죠
When I am sick, she brings me healing
내가 아프면 그녀는 날 낫게 해 줘요

Whenever I call, she is right there
내가 전화 할 때마다 그녀는 전화를 바로 받아요
And when I fall, she says a prayer
내가 좌절하면 그녀는 기도해 줘요
When it comes to make to love me,
날 사랑해 줘야 할 때가 오면

She knows how to do it
그녀는 사랑하는 방법을 알고 있어요
Introdusing this music
이 노래를 소개합니다
I never felt a love no this way
난 이런 사랑을 느껴본 적이 없어요

I never felt a kiss no this way
난 이런 키스를 느껴본 적이 없어요
I never felt joy this way
난 이런 기쁨을 느껴본 적이 없어요
Till my lady Sunday came La da da da
일요일에 나의 숙녀가 오기 전까지는 라 다 다 다

Miss Got-Me, Miss Righteous, Miss Hallelujah
날 이해하는 아가씨, 항상 옳은 아가씨, 아가씨 만세
Take my hand and be my missus future
내 손을 잡고 내 미래의 아내가 되어주세요
Cause your loving makes the groove much better
그대의 사랑은 이 음악을 훨씬 좋게 해주니까요

As long as we got music, as we got music
우리에게 음악이 있는 한, 우리에게 음악이 있는 한
As long as we got music, we'll dance forever
우리에게 음악이 있는 한 우리는 영원히 춤출 거예요
I never felt a love no this way
난 이런 사랑을 느껴본 적이 없어요

I never felt a kiss no this way
난 이런 키스를 느껴본 적이 없어요
I never felt joy this way
난 이런 기쁨을 느껴본 적이 없어요
Till my lady Sunday came
일요일에 나의 숙녀가 오기 전까지는

Till my lady Sunday came
일요일에 나의 숙녀가 오기 전까지는
I never felt a love no this way
난 이런 사랑을 느껴본 적이 없어요
I never felt a kiss no this way
난 이런 키스를 느껴본 적이 없어요

I never felt joy this way
난 이런 기쁨을 느껴본 적이 없어요
Till my lady Sunday came
일요일에 나의 숙녀가 오기 전까지는
I'm so glad glad that I could shout
소리칠 수 있어서 아주 기뻐요



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Tennessee Waltz - Patti Page  (0) 2012.08.04
I.O.I.O.- Bee Gees  (0) 2012.08.01
Because Of You - Kelly Clarkson  (0) 2012.07.29
Hey Jude - The Beatles  (0) 2012.07.29