티스토리 뷰



 

This is my destiny

This is my hope eternal
To be conformed into the image of love

This is my purpose

This is my highest calling
To leave the world behind
And live my life for you

Carry me Hide me in the shelter

Of your pure embrace
The place where I belong
O Jesus cover me

I come to you for shelter

to the secret place
where I live to see your face



 나의 부르심 나의 영원한 소망

예수님의 형상을 닮는 것

나의 목적 나의 높은 부르심

세상을 뒤로 하고 주 위해 사는 것.

덮으소서 주 거룩한 품에 품으소서

이곳이 나 속한 곳 

오 예수 이끄소서 주 얼굴 보기 위해

은밀한 곳으로 내가 나아갑니다.






'CCM&찬송가' 카테고리의 다른 글

Always Be Your Baby - Natalie Grant  (0) 2012.01.29
The Other Side - Avalon  (0) 2012.01.29
The Prayer - 임형주 & 양파 / Celine Dion & Josh Groban  (0) 2012.01.22
Avalon - Everything To Me  (0) 2012.01.21