티스토리 뷰

CCM&찬송가

The Other Side - Avalon

inamen 2012. 1. 29. 05:52




I've been so long in midnight praying

나는 아주 오랫동안 암흑 속에 있었죠,
For the light of dawn
새벽의 빛이 오기를 기도하면서
And hope's been my companion
희망이 나의 동반자가 되어주었죠

In the dark to keep me strong

어둠 속에서 나를 강하게 만들어주는
But there's something awesome
그러나 엄청난 무엇인가가 있습니다
Shining out through the ebony
칠흑 같은 어둠을 뚫고 빛나는

And now my soul can finally see

그리고 이제 나는 드디어 볼 수 있습니다
There is glory in the night
밤의 어둠 속에 영광이 있네
So beautiful and bright
너무나 아름답고 눈부신

A glimpse of You coming from the other side

주님을 모습 저편에서 오고 계신
You are reaching through the stars
주님은 별을 지나 (나에게) 다가오시네
And You're speaking to my heart
주님은 나의 마음에 말씀하시네

I know it's You Calling from the other side

나는 주님이시란 걸 아네 저편에서 부르고 계신 분이
How could I not have realized
어떻게 깨닫지 못했었을까?
You've been here all along
주님께서 여기 쭉 계셨다는 것을

So constant and so faithful

한결같이 신실하게
Through the darkness and beyond
어둠 가운데 내내 그리고 그 너머에
It's unthinkable, undreamable
상상도 할 수 도 없고, 꿈꿔보지도 못한 일이네

There's peace when I look up

내가 위를 바라볼 때 평안이 있네
'Cause I see the evidence of love
내가 사랑의 증거를 볼 수 있기에
The other side tonight
저편에 오늘밤

I am dancing through the night

Knowing things will be all right
밤 내내 춤을 추네
일이 잘 될 거라는 걸 알면서
Because of You I'll make it to the other side
주님 때문에 나는 저편으로 건너가리