티스토리 뷰



 
 
First when there's nothing But a slow glowing dream
처음엔 공허했어요 한줄기 꿈 만이 서서히 피어 올랐을 뿐
That your fear seems to hide deep inside your mind
두려움은 마음 깊숙히 숨겨두고
All alone I have cried silent tears full of pride
나만의 긍지를 간직하며 홀로 소리없이 눈물 흘렸어요

In a worid made of steel, made of stone

무쇠처럼 냉담한 세상, 돌처럼 차가운 세상에서
Where I hear the music Close my eyes Feel the rhythm
여기 음악이 들리는 곳, 눈을 감고 리듬을 타요
Wrap around Take hold of my heart
음악은 나의 가슴을 감싸며 마음을 진정시켜요

 
What a feeling Please believe in I can have it all now
이 황홀한 기분! 세상이 모두 내 것 같아요
I am dancing for my life
내 생명을 다해 춤추어요
Take your passion And I make it happen
열정을 일깨워요 그리고 느껴요 

It just come alive You can dance right through your life
꿈이 눈앞에 펼쳐져요 당신은 당신 자신만의 춤을 출 수 있어요
Now I hear the music Close my eyes
눈을 감고 음악을 들어요
I am rhythm In a flash it takes hold of my heart
나는 리듬이 되어요 어느 순간 마음이 가라앉아요

It just come alive Now I am dancing through my life

꿈이 눈앞에 펼쳐져요 이제 나는 나만의 춤을 출 거에요
What a feeling (I am music now)
이 황홀한 기분! (나는 지금 음악이 되어요)
Please believe in (I am rhythm now)
꿈을 믿으세요 (내가 지금 리듬을 타고 있어요)

It just come alive
 You can dance right through your life
꿈이 눈앞에 펼쳐져요 당신은 당신 자신만의 춤을 출 수 있어요
What a feeling (I can really have it all)
이 황홀한 기분! (나는 정말 할 수 있어요)
What a feeling (It just come alive when I call)
이 황홀한 기분! (내가 부르면 꿈이 눈앞에 펼쳐져요)
 





'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Get The Party Started - Pink  (0) 2011.11.19
Holding Out For A Hero - Bonnie Tyler  (0) 2011.11.18
Let's Twist Again - Chubby Checke  (0) 2011.11.14
Ace of Base - Beautiful Life  (0) 2011.11.12