티스토리 뷰





I'm not ashamed to tell the whole world, oh
나는 온 세상에 말하기를 부끄러워하지 않네
Without you, I'm nothing at all
주님이 없이는, 나는 아무것도 아니라는 것을
That I have strings in need of mending
나에겐 수리가 필요한 줄이 있다는 것을

I'm out of tune in certain parts
어떤 부분에서는 음이 맞지 않기도 하다는 것을
So strum the chords of mercy
(주여) 자비의 화음을 넣어 주소서
Restore my soul completely
나의 영혼을 온전히 소생케 하소서
Lay your hand upon me
당신의 손을 내게 얹으소서
And this instrument will breathe
그러면 이 악기가 호흡하겠나이다
 
[ Chorus ]
'Cause you're the music of my heart
주님이 내 마음의 음악이 되시기에
(Yeah yeah yeah yeah)
The melody within my soul
내 영혼 속의 멜로디
(Yeah yeah yeah yeah)
The song that holds me in the dark
어둠 속에서 나를 붙들어 주는 노래
(Yeah yeah yeah yeah)

The fire that warms me when I'm cold
내가 추울 때 나를 따뜻하게 해주는 불
(Yeah yeah yeah yeah)
The symphony that calms my fear
나의 두려움을 가라앉히는 교향곡
(Yeah yeah yeah yeah)
The lyric that I long to hear
내가 듣기 갈망하는 가사
(Yeah yeah yeah yeah)

The masterpiece, the work of art
걸작품, 예술품
Complete before I start The music of my heart
내가 시작하기도 전에 완전한 내 마음의 음악
Yeah Yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Creator of all that is lovely, oh
사랑스러운 모든 것을 창조하신 분
Write a tune upon my heart
내 마음에 곡조를 쓰소서

And when you finish will you play me
그리고 다 마쳤을 때 나를 연주해 주소서
Like a beautiful guitar?
 아름다운 기타처럼
Strum the chords of mercy
자비의 화음을 연주해 주소서
Restore my soul completely
 나의 영혼을 온전히 소생케 하소서
Breathe life into me
나에게 생명을 불어넣으소서
And this instrument will sing
 그러면 이 악기가 노래하겠나이다

[ Repeat Chorus ]

Of my heart I'm captivated
나는 사로잡혔습니다
(Ha-Ha-Ha-Ha-Heart)
Of my heart My soul's elated
나의 영혼은 기뻐합니다
(Ha-Ha-Ha-Ha-Heart)
Of my heart Because
왜냐하면
Every single line's full of love divine
하나 하나의 선율이 하나님의 사랑으로 가득하기 때문이죠
Write me like a valentine
발렌타인 카드를 쓰듯이 나를 써주소서
 
[Repeat Chorus]
Yeah, the music of my heart Of my heart
내 마음의 음악 내 마음의
The music of my heart Of my heart The music of my heart
내 마음의 음악 내 마음의 내 마음의 음악