티스토리 뷰

Pop Song

Hard To Say I'm Sorry - Chicago

inamen 2011. 7. 17. 16:05





"Everybody needs a little time away" 
I heard her say, "from each other"
모든 사람은 서로가 조금 떨어져 시간을 
갖는 것이 필요하다고 그녀가 말하는 걸 들었어요.
"Even lovers need a holiday far away from each other"
사랑하는 사람들조차도 서로에게서 멀리 떨어져 휴일이 필요하죠.

<  Refrain1  >
Hold me now. It's hard for me to say I'm sorry
나를 잡아줘요. 미안하다고 말하기가 힘들어요.
I just want you to stay 
단지 당신이 머물기를 원해요. 
After all that we've been through
결국 우린 참 많은걸 겪고 지금까지 온 거에요. 

I will make it up to you. I promise to
내가 당신에게 그만큼 잘 할 거예요, 당신에게 약속해요 
And after all that's been said and done
결국 그렇게 말하고 그렇게 돼 버렸지만 
You're just the part of me I can't let go
당신은 내가 보낼 수 없는 나의 일부분이죠 

Couldn't stand to be kept away
just for the day from your body
하루도 당신을 떠나서 살 수 없어요
Wouldn't want to be swept away far away
from the one that I love
내가 사랑하는 사람으로부터 멀리 떨어지기 싫어요

<  Refrain2  >
Hold me now. It's hard for me to say I'm sorry
이제 나를 잡아요. 미안하다고 말하는 건 힘들어요 
I just want you to know Hold me now.
나는 단지 당신이 알길 원해요 이제 나를 잡아요. 
I really want to tell you I'm sorry. I could never let you go
미안하다고 정말로 말하고 싶어요.난 결코 당신을 보낼 수 없어요
After all that we've been through
결국 우린 참 많은걸 겪고 지금까지 온 거에요.

I will make it up to you. I promise to
내가 당신에게 그만큼 잘 할 거예요, 당신에게 약속해요
And after all that's been said and done
결국 그렇게 말하고 그렇게 돼 버렸지만 
You're just the part of me I can't let go.
당신은 내가 보낼 수 없는 나의 일부분이죠 

After all that we've been through
우리가 겪어온 모든 것들.
I will make it up to you. I promise to
당신께 모두 보상할께요.. 약속해요. 
You're going to be the lucky one
당신이 바로 그 운 좋은 사람이 될 것입니다.






'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Kiss And Say Goodbye - The Manhattans  (0) 2011.07.19
Evergreen - Susan Jacks  (0) 2011.07.18
I'd Love You To Want Me - Lobo  (0) 2011.07.16
I'd Like To Teach The World To Sing - New Seekers  (0) 2011.07.15