티스토리 뷰

CCM&찬송가

Under the Blood - CCM

inamen 2013. 5. 2. 07:55




O the blood of the pass-over Lamb
Is applied to the door of my life
No power of darkness could ever withstand
The force of the blood sacrifice

오 유월절 어린양의 피가
나의 생명의 문에 뿌려졌네
어떤 어둠의 권세도 결코 저항할 수 없네
그 보혈의 능력에게

Though Satan will bring accusations,
I let him know right where I stand
For now there is no condemnation
I'm under the blood of the Lamb

비록 사탄이 정죄를 할지라도
나 있는곳이 옳다는 것을 알게하겠네
이젠 더 이상 정죄함 없네
나는 어린양의 보혈 아래 있네

<CHORUS>
I'm under the blood of the Lamb
That covers the guilt of my past
By the mercy of God
Holy and righteous I stand;

나는 어린양의 보혈 아래 있네
내 과거의 죄는 덮였네
하나님의 자비로
거룩과 공의에 나는 서 있네

I'm under the blood of the Lamb
I'm safe and secure
From the enemy's plan
No weapon formed against me will stand
I'm under the blood of the Lamb

나는 어린양의 보혈 아래 있네
나는 안전하고 걱정없네
대적의 계락으로부터
어떤 무기도 나를 대항할 수 없네
나는 어린양의 보혈 아래 있네