티스토리 뷰





Uptown girl 
She's been living in her uptown world 
I bet she never had a back street guy 
I bet her mama never told her why

업타운 걸 그녀는 부유한 동네 사람 
그녀는 분명 뒷골목의 사내는 사귀어보지도 못했을 거야 
그녀의 어머니는 그런 것에 대해서는 결코 말해주지 않았을거야

I'm gonna try for an uptown girl 
She's been living in her white bread world 
As long as anyone with hot blood can 
And now she's looking for a downtown man 
That's what I am

난 업타운 걸을 사귀어보려고 하는데 
그 녀는 부유한 동네에 살고 있지 
젊음의 혈기를 가진 사람이라면 그럴 수도 있지 
이제 그녀는 다운타운의 사내를 찾고 있네 
그건 바로 나

And when she knows what She wants from her time 
And when she wakes up And makes up her mind

그녀가 알았을 땐 자신의 인생에서 무엇을 원하는 지를 
그녀가 깨어났을 땐 마음을 정했을 땐

She'll see I'm not so tough 
Just because I'm in love with an uptown girl 
You know I've seen her in her uptown world 

그 녀는 내가 터프하지 않다는 것을 알게 되겠지.
그건 내가 업타운 걸 그녀에게 홀딱 반했기 때문이야 
있잖아, 그녀가 사는 부유한 동네에서 그녀를 봤었어 

 
She's getting tired of her high class toys 
And all her presents from her uptown boys 
She's got a choice

그녀는 이제 값비싼 고급 장난감들에 싫증을 느끼고 있어 
그리고 업타운 남자들로부터 받은 선물들에도 
선택권은 그녀에게 있지

Uptown girl You know I can't afford to buy her pearls 
But maybe someday when my ship comes in 
She'll understand what kind of guy I've been 
And then I'll win

업타운 걸 넌 내가 그녀에게 진주 목걸이를 사줄수 없다는걸 알지
하지만 아마도 언젠가 내가 성공하게 되면 
그녀는 알게 될 거야. 내가 어떤 남자였는지 
그러면 난 그녀의 사랑을 얻게 될 거야

And when she's walking She's looking so fine 
And when she's talking She'll say that she's mine

그녀가 걸을 때 너무나 멋있어 
그녀가 말할 때 자기는 나의 사람이라고 말하게 될 거야

She'll say I'm not so tough 
Just because I'm in love With and uptown girl 
She's been living in her white bread world 

그 녀는 내가 그다지 터프하지 않다고 말할 거야.
그건 왜냐하면 내가 업타운 걸, 그녀에게 홀딱 반했기 때문 
그녀는 부유한 동네 사람 

 
As long as anyone with hot blood can 
And now she's looking for a downtown man 
That's what I am

젊음의 혈기를 가진 사람이라면 그럴 수도 있지 
이제 그녀는 다운타운의 사내를 찾고 있네 
그건 바로 나

Uptown girl She's my uptown girl 
You know I'm in love With an uptown girl
My uptown girl You know I'm in love
With an uptown girl My uptown girl
You know I'm in love With an uptown girl
My uptown girl

업타운 걸 그녀는 나의 업타운 걸 
있잖아 난  업타운 걸에게 홀딱 반했어
업타운 걸에게 나의 업타운 걸에게 
있잖아 난 홀딱 반했어 업타운 걸에게 
나의 업타운 걸에게