티스토리 뷰




It must have been cold there in my shadow
내 그림자에 가려 몹시 추웠을 거야
To never have sunlight on your face
한 번도 따스한 햇빛을 볼 수도 없었겠지
You were content to let me shine, That's your way
넌 내가 빛나는 것만으로 만족했었지, 그게 바로 너였지

You always walked a step behind
넌 언제나 한 발짝 뒤에서 걸었고
So I was the one with all the glory
덕분에 난 모든 영광을 한 몸에 안았지
While you were the one with all the strain
네가 그 모든 고통과 맞서 싸우는 동안에 말이야

A beautiful face without a name, for so long
내세우려 하지 않은 아름다운 너의 얼굴, 오랫동안
A beautiful smile to hide the pain
아픔을 감추기 위해 지었던 너의 아름다운 미소
Did you ever know that you're my hero
너 그거 아니? 실은 네가 나의 영웅이었다는 걸

And everything I would like to be
내가 그렇게 되고팠던 완벽한 이상형이었다는 걸
I can fly higher than an eagle
내가 독수리보다 더 높이 하늘을 날 수 있었던 건
Cause you are the wind beneath my wings
바로 네가 내 날개를 받쳐주었기 때문이야

It might have appeared to go unnoticed
내가 아무 것도 모르는 것처럼 보였을지도 몰라
But I've got it all here in my heart
하지만 난 이 가슴 속에 모두 담아두고 있었단다
I want you to know I know the truth, Of course I know it
내가 너의 진심을 알고 있다는 걸 말하고 싶어, 
난 언제나 네 마을을 알고 있었단다

I would be nothing without you
난 네가 없었다면 결국 아무것도 되지 못했을 거야
Did you ever know that you're my hero
너 그거 아니? 사실은 네가 나의 영웅이었다는 걸
You are everything I wish i could be
내가 그렇게 되고팠던 완벽한 이상형이었다는 걸

I could fly higher than an eagle
내가 독수리보다 더 높이 하늘을 날 수 있었던 건
Cause are the wind beneath my wings
바로 네가 내 날개를 받쳐주었기 때문이야. 


'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Congratulations - Cliff Richard  (0) 2013.03.13
Early In The Morning - Cliff Richard  (0) 2013.03.12
Dan Fogelberg - Longer  (0) 2013.03.10
Save The Best For Last - Vanessa Williams  (0) 2013.03.09