티스토리 뷰

Pop Song

I Want It That Way - Backstreet Boys

inamen 2012. 11. 30. 15:47




You are my fire The one desire 
그대는 나의 신선한 자극  나의 단 하나의 바램
Believe when I say  I want it that way 
말할 때는 그냥 믿어주세요 내가 이대로가 좋다고 

But we are two worlds apart 
하지만 우리 둘은 다른 세상에 살고 있어서
Can`t reach to your heart 
 당신 마음에 다가갈 수가 없군요 
When you say That I want it that way 
당신이 "헤어진 이대로가 좋아요" 라고 말할 때는 말입니다 

Tell me why Ain`t nothin` but a heartache 
이유를 말해줘요  왜 나는 상심만 해야 하는지 
Tell me why  Ain`t nothin` but a mistake 
이유를 말해줘요  실수만 해야 하는지 
Tell me why 
이유를 말해줘요

I never wanna hear you say
나는 당신이 말하는 건 듣고 싶지 않아요  
I want it that way 
 당신이 "헤어진 이대로가 좋아요"라고 
Am I your fire Your one desire 
내가 당신의 자극인가요 
 당신에게는 내가 단 하나 바램인가요

Yes I know it`s too late
그래요 알아요 너무 늦어버렸죠 
But I want it that way
 하지만 난 우리가 사랑하던 그대로가 좋아요
Tell me why  Ain`t nothin` but a heartache 
이유를 말해줘요  왜 나는 상심만 해야 하는지 

Tell me why Ain`t nothin` but a mistake 
이유를 말해줘요  실수만 해야 하는지 
Tell me why I never wanna hear you say
이유를 말해줘요 나는 당신이 말하는 건 듣고 싶지 않아요  
I want it that way 
 당신이 "헤어진 이대로가 좋아요"라고

Now I can see that we`ve fallen apart 
나는 이젠 서로 멀어져 가고 있다는 것을 안답니다 
From the way that it used to be, yeah 
 예전에 우리가 사랑했던 그 방식에서
 No matter the distance 
마음의 거리가 얼마나 떨어졌는지 모르지만 
I want you to know that Deep down inside of me 
나의 가슴 깊숙한 곳에 자리하고 있다는 사실을 당신이 알아주었으면 합니다

You are my fire The one desire 
당신은 나의 신선한 충격  그 자체 나의 단 하나의 바램 
You are, you are, you are
당신은, 당신은, 당신은

Don`t wanna hear you say Ain`t nothin` but a heartache 
그런 말하는 걸 듣고 싶지 않아요 상심일 뿐이에요 
Ain`t nothin` but a mistake 
실수일 뿐이에요
I never wanna hear you say I want it that way 
"헤어진 그대로가 좋아요"라고 당신이 말하는 것을 듣고 싶지 않아요 

Tell me why Ain`t nothin` but a heartache 
이유를 말해줘요  왜 나는 상심만 해야 하는지 
Tell me why  Ain`t nothin` but a mistake
이유를 말해줘요  실수만 해야 하는지 

Tell me why I never wanna hear you say
이유를 말해줘요 나는 당신이 말하는 건 듣고 싶지 않아요  
I want it that way Cuz I want it that way 
 나는 지금 이대로가 좋아요 당신이 "헤어진 이대로가 좋아요"라고   



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Complicated - Avril Lavigne  (0) 2012.12.06
I Don't Want To Miss A Thing - Aerosmith  (0) 2012.12.03
I Have Nothing - Whitney Houston  (0) 2012.11.29
Reflection - Christina Aguilera  (0) 2012.11.28