티스토리 뷰

Pop Song

I Am Alive - Celine Dion

inamen 2012. 11. 9. 16:47




Humm mmm mmm I get wings to fly. Oh-oh
흐음 음 음 음 난 날 수 있는 날개를  갖게 되어요. 오 오
I'm alive. yeah. yeah When you call for me 
 난 살아 있어요. 예,, 예  당신이 날 부를 때면

When I hear you breath I get wings to fly 
 내가 당신의 숨 소리를 들을 때면  난 날 수 있는 날개를 갖게 되어요
I feel that I'm alive When you look at me
난 살아 있는 느낌이 들어요  당신이 날 바라볼 때면

I can touch the sky I know that I'm alive
난 하늘에 닿을 수 있어요  난 내가 살아 있음을 알아요
Alive When you blessed the day
살아 있어요 당신이 그날 축복해주었을 때

I just drift away All my world is right
난 그저 떠돌아다니고 나의 모든 세계는 더할나위 없어요
I'm glad that I'm alive 
난 내가 살아있다는 게 너무나 기뻐요 

You set my heart on fire Filled me with love
당신은 내 마음에 불을 질렀고 사랑으로 날 채웠어요
Made me a woman I'm glad you're back 
날 성숙한 여인으로 만들었죠  당신이 돌아와서 기뻐요

I couldn't get much higher My spirit takes flight
 난 내 영혼이 나는 것보다  더 높이 날 수는 없을 거예요
Because I'm alive
 난 살아 있기 때문이죠
Never bound When you call on me
 결코 뛰지 않아요  당신이 날 부를 때면

When I hear you breathe 
 내가 당신의 숨소리를 들을 때면 
(I get wings to fly)
(난 날 수 있는 날개를 갖게 되어요)
I feel that I'm alive Oh yeah, I'm alive 
난 살아 있는 느낌이 들어요  오, 예, 난 살아 있어요

When you reach for me (Erases fear inside)
 당신이 내게 손을 내밀 때  (내면의 두려움을 없애줘요)
Loves knows that That I'll be the one standing by
사랑은 알지요 내가 곁에 있는 연인이 될 거라는 걸.

Through good and through tiring times 
행복하고 또한 어려운 시기를 지나
And it's only begun I can't wait for the rest of my life 
이제 시작이에요  나의 나머지 삶을 기다릴 수 없어요

When you call on me 
당신이 날 부를 때면
When you reach for me I get wings to fly.
당신이 내게 손을 내밀 때면 난 날 수 있는 날개를 갖게 되죠
(When you blessed the day)
(당신이 그날 축복했을 때)

When you blessed,you blessed the day
 당신이 축복했을 때  당신이 그날 축복했을 때
I just drift away (All my world is dark)
 난 그저 떠돌아다녀요  (나의 모든 세계는 어둠이에요)

I know that... I'm alive
 난 내가 살아 있음을 알아요
I get wings to fly 
 난 날 수 있는 날개를 갖게 되어요
God knows that I'm alive
 하나님은 아시지요 내가 살아 있음을



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Why Not - Hilary Duff  (0) 2012.11.13
Just Once - James Ingram  (0) 2012.11.10
A Very Special Love - Sarah Geronimo  (0) 2012.11.08
Stranger On The Shore - Patti Page  (0) 2012.11.07