티스토리 뷰

Pop Song

I`m In Love With You - Steve Forbert

inamen 2012. 10. 23. 08:55



Pick up me, shake me out

And hang me on the line
I`m a fool for you 
나를 사로 잡았다 떠나 버리고 
나를 전화에 매달리게 한
당신을 사랑한 내가 바보에요 

I looked up, saw you smile

And then I saw your eyes 
I`m in love with you
고개를 들어 당신의 미소를 보았죠
그리고 당신의 눈을 보았죠
난 사랑에 빠졌어요

You`re too much for me
I`m a worn-out sail On the sidewalk sea
There`s a light There`s a fire shining day and night
It came burning through

당신은 내게 과분한 사람이죠
나는 해안을 헤매다가 지쳐버린 배 에요
거기엔 빛이 있죠 온 종일 빛나는
불이 타 오르죠

Shine on me, shine on down
You keep me high and dry
I`m in love with you
Your too much for me
I`m  a worn-out sail On the sidewalk sea

나에게 빛을 꺼지지 않는 빛을 주세요
나를 구속해 버린 당신과
나는 사랑에 빠졌어요
당신은 내게 과분한 사람이죠
나는 해안을 헤매다가 지쳐 버린 배에요

Too many faces Breaking aces half in two
Some guys in scarlet
Singing futter down in the blues Eyes on the sidewalk
둘로 갈라서는 너무도 많은 얼굴과
간혹 홍조 띈 녀석들과
거리를 거니는 슬픔의 눈동자 나락을 노래하고

They`re ancient angry flashing true
Baby, it`s too many mornings
Waking lonely cause of you
그들은 모양 뿐인 진실로 분노를 지니죠
외로이 맞아야 했던 수 많은 아침
그건 당신 때문이에요

Time goes by You break on down
You can`t keep holding on
You don`t know what to do
흐르는 시간속에 당신이 무너져버리고
은 손을 지키지 못할 땐
어찌할 바를 모르게 되죠

I looked up, saw you smile

I know I`m not so strong
No, and I`m in love with you고
고개를 들어 당신의 미소를 봤어요
난 알아요 내가 그리 강하지 않다는 것을
아니에요 난 사랑에 빠졌어요

You`re too much for me
I`m a worn-out sail On the sidewalk sea
당신은 내게 과분한 사람이죠
나는 해안을 헤매다가 지쳐 버린 배에요