티스토리 뷰


 
 Down by the Salley Gardens
My love and I did meet
She passed the Salley Gardens
With little snow-white feet

샐리 정원 옆에서

나의 사랑과 내가 만났어요
그녀는 샐리 정원을 지나갔죠
그녀의 발은 작고 눈처럼 희었어요

She bid me take love easy
As the leaves grow on the tree
But I being young and foolish
With her did not agree

그녀는 내게 사랑을 쉽게 얻으라고 했어요

마치 나무에 나뭇잎이 자라는 것처럼
하지만 나는 너무 어리고 바보 같았기 때문에
그녀의 말을 따르지 않았오요

In a field by the river
My love and I did stand
And on my leaning shoulder
She laid her snow-white hand


강가 들판에
나의 사랑과 나는 서 있었어요
나의 기울어진 어깨에
그녀는 눈처럼 하얀 손을 얹었어요

She bid me take life easy
As the grass grows on the weirs
But I was young and foolish
And now am full of tears

그녀는 내게 삶을 쉽게 받아들이라고 했어요
 마치 둑길에 풀들이 자라는 것처럼
하지만 나는 너무 어리고 바보 같았어요
그래서 지금 눈물을 흘리고 있어요

Down by the Salley Gardens
My love and I did meet
She passed the Salley Gardens
With little snow-white feet

샐리 정원 옆에서

나의 사랑과 내가 만났어요
그녀는 샐리 정원을 지나갔죠
그녀의 발은 작고 눈처럼 희었어요

She bid me take love easy
As the leaves grow on the tree
But I being young and foolish

그녀는 내게 사랑을 쉽게 얻으라고 했어요

마치 나무에 나뭇잎이 자라는 것처럼
하지만 나는 너무 어리고 바보 같았기 때문에

With her did not agree
But I was young and foolish
And now am full of tears

그녀의 말을 따르지 않았어요
하지만 나는 너무 어리고 바보 같았어요
그래서 지금 눈물을 흘리고 있어요
 





'Pop Song' 카테고리의 다른 글

When You Believe - Mariah Carey & Whitney Houston  (0) 2012.09.14
Swing Town - Steve Miller Band  (0) 2012.09.10
If You Love Me Let Me Know - Olivia Newton John  (0) 2012.09.06
Say It Again - Marie Digby  (0) 2012.09.05