티스토리 뷰




You came when I was happy In your sunshine 
I grew to love you more Each passing day 
Before too longI built my world around you 
And I prayed You'd love enough of me to stay 

당신이 환하게 나에게 왔을때 나는 매우 행복했었죠
시간이 흐르면서 당신에 대한 사랑도 커져갔고,
아주 오래 전부터 나는 당신을 사랑하고 있었어요
그리고 당신이 내 곁에 머물러 있도록 기도했어요

If you love me let me know If you don't then let me go 
I can't take another minute Of a day without you in it 
If you love me let it be If you don't then set me free
Take the chains away That keep me loving you 

날 사랑한다면 내가 알게해줘요 그게아니면 날 놓아 주세요 
당신 없이는 한순간도 견딜 수가 없어요 
날 사랑한다면 당신곁에 있게 해 주세요 
그렇지 않다면 이 사슬에서 나를 자유롭게 해 주세요. 

The arms that open wide To hold me closer 
The hands that from their fingers Through my hair 
The smile that says "Hello, it's good to see you" 
Anytime I turn around To find you there 

두 팔로 나를 꼭 안고선 
부드러운 손길로 내 머리카락을 쓰다듬어 주기도 하고 
환한 미소로 나를 반기면서 만나서 기쁘다고 말하곤 했죠 
그런 당신을 만나기위해 나는 늘 당신께 찾아가곤 했지요 

It's this and so much more That make me love you 
What else can I do to make you see
You know you have Whatever's mine to give you 
But a love affair for one Can naver be 

당신을 사랑하게 된 이유는 
다름 아닌 바로 그런 모습들 때문이에요 
당신도 알죠 내가 할수있는 모든것을 당신께 드리곤 했어요 
하지만 한 사람을 사랑한다는 것이 너무도 힘이 드네요

 




'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Swing Town - Steve Miller Band  (0) 2012.09.10
The Salley Gardens - 임형주 (Lim Hyung Joo) / Orla Fallon  (0) 2012.09.07
Say It Again - Marie Digby  (0) 2012.09.05
My Best Friend - Tim McGraw  (0) 2012.09.03