티스토리 뷰

Pop Song

Swiss Boy - Lou Sern

inamen 2012. 5. 3. 16:10



 

Time is ticking and there's nothing I can do

My heart is aching and my love is all for you
Fighting time isn't the right situation
Bite your mind now my heart is broken
I can't find my way

시간은 흐르고 내가 할 수 있는게 없네요

내 마음은 아프고 당신을위한 나의 사랑은
시간과 싸우는 것이 올바른 상황이 아니예요
당신의 마음을 자극하는 내 마음은 너무나 아파요
난 길을 찾을 수 없네요
 
Now I'm kicking 'cause I'm think I'm losing you
I feel like bitching but I'm always nice to you
He knows the way using his infatuation
Every day spending all his money
Just to make you stay

난 지금  당신을 잃고있는 것 같아 자책하고 있어요

난 느낌은 별로지만 항상 당신에게 잘하죠
그는 반했다는 걸 표현하는 방법을 알고 있죠
그는 매일 돈을 지출해요
당신이 머물도록 하기 위해

Swiss boy, you're in love with a Swiss boy
I don't know what I'm gonna do
Swiss boy, spend your time with a Swiss boy
You don't know what I'm going through

스위스 소년, 당신은 스위스 소년과 사랑에 빠졌어

난 내가 무엇을 해야 할지 모르겠어
스위스 소년, 스위스 아이들과 함께해 보세요
당신은 내가 해쳐나가야 된다는 걸 모르죠

Cuckoo clocks are the best things he can do
When he talks he can yodel like Swiss do
Took his time changing the old situation
You're not mine now I've really lost you
I can only pray

뻐꾸기 시계는 별 고장없이 잘 가고 있죠
그는 스위스 사람들이 요들송을 하는 것처럼 말하죠
낡은 상황을 바꾸기 위해 그의 시간을 보냈죠
당신은 내 소유가 아니죠 난 정말 당신을 잃었어요
난 기도 외엔 아무것도 할 수 없네요

Swiss boy, you're in love with a Swiss boy

I don't know what I'm gonna do
Swiss boy, spend your time with a Swiss boy
You don't know what I'm going through

스위스 소년, 당신은 스위스 소년과 사랑에 빠졌어
난 내가 무엇을 해야 할지 모르겠어
스위스 소년, 스위스 아이들과 함께해 보세요
당신은 내가 해쳐나가야 된다는 걸 모르죠





'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Stand By Me - John Lennon  (1) 2012.05.06
A Daisy For Mama - Isla Grant  (0) 2012.05.04
Take A Chance On Me - ABBA  (0) 2012.05.03
What You Waiting For - Gwen Stefani  (0) 2012.05.01