티스토리 뷰

CCM&찬송가

Testify To Love - Avalon

inamen 2012. 2. 27. 17:39


 


All the colors of the rainbow

All the voices of the wind
Every dream that reaches out

무지개 색깔
바람의 소리,
펼지는 모든 꿈들

That reaches out to find where love begins
Every word of every story
Every star in every sky
Every corner of creation lives to testify
For as long as I shall live
I will testify to love

사랑이 어디에서 시작하는지 알기 위해 펼쳐지네
모든 이야기의 말들과
하늘의 모든 별들,
이세상 모든 것이, 증거하기 위해 존재하네
내가 살아있는 한
나는 사랑을 증거하리라

I'll be a witness in the silences when words are not enough
With every breath I take
I will give thanks to God above
For as long as I shall live I will testify to love

말이 충분치 않을 때 나는 침묵 속에서 증거하리라
나의 모든 호흡마다
나는 하나님께 감사 드리리
나 살아 있는 한 나는 사랑을 증거하리라

From the mountains to the valleys
From the rivers to the sea
Every hand that reaches out

산으로부터 골짜기까지
강으로부터 바다까지
모든 손들이 뻗치는데까지

Every hand that reaches out to offer peace
Every simple act of mercy
Every step to kingdom come
All the hope in every heart will speak what love has done

모든 손들이 평화를 주기 위해 펼쳐지네 
자비의 작은 행동,
하나님의 나라를 앞당기는 모든 발걸음,
마음속의 모든 희망과 사랑이 지금까지 행한 일을 말하게 되리