티스토리 뷰



  


God please forgive me for my many sins

Ease my troubled mind and place a peace within,
Guide my feet so I can walk with thee,
And if I hurt someone along the way,
God please forgive me.

주님 저의 많은 죄를 용서하여 주소서
제 마음에 근심을 덜어주시어 안심하게 하시고
제 발걸음을 인도하시어 당신과 함께 걸을 수 있게 하소서
제가 살아가는 동안 그 누구에게 아픔을 주었다면
주님 저를 용서하소서

If my hands can help a small child's pain then let it be,
And if my eyes can find a troubled heart then let them see,
Guide my lips to say the words to help all those who fear,
Let me show the lost and lonely
that God's love is near.

제 손이 작은 어린 아이의 아픔을 덜 수 도움되게 하시고
네 눈이 힘들어 하는 마음을 볼 수 보게 하소서
네 입이 두려워하는 모든 사람들을 도와줄 말을 하도록 인도하시고
길을 잃고 외로워하는 사람들에게
주님의 사랑이 가까이에 있음을 제가 보여주게 하소서

< CHORUS >
God forgive me if I go astray,
If things go wrong, If I lose my way,
I know I'll find you in the darkest night,
I'll feel your love, I'll see your guiding light.

제가 옳은 길에서 벗어났다면 주여 저를 용서하소서
제가 하는 일이 잘못되고 제가 가야할 길을 잃어버려도
칠흑같이 어두운 밤에도 주님을 찾을 수 있음을 제가 알고 있어요
저는 주님의 사랑을 느끼고 주께서 인도하시는 빛을 보겠어요

<REPEAT FIRST VERSE AND CHORUS>

So if I go astray
If I should lose my way
In every prayer I'll say
God, please forgive me.

만약 제가 옳은 길에서 벗어나
제가 가야할 길을 잃어버린다면
저는 기도할 때마다 말씀드리겠어요
"주님 저를 용서하소서" 라고!!