티스토리 뷰

Pop Song

You're A Woman - Bad Boys Blue

inamen 2012. 2. 1. 10:37





Tonight, they"ll be no darkness tonight
오늘밤, 오늘밤은 어둠이 없을꺼야
Hold tight, let your love light shine bright
꽉 안아줘. 너의 사랑 빛 밝음 광채를 그냥 둬

Listen to my heart
내 말 좀 들어봐
And lay your body next to mine
내 옆에 너의 몸을 뉘워
Let me fill your soul with all my tears.
내가 나의 눈물로 너의 영혼을 느낄 수 있게 해줘

You"re a woman, I"m a man
너는 여자. 나는 남자
This is more than just a game
이것은 그냥 게임 이상인 거야
I can make you feel so right
나는 너를 아주 기분 좋게 해줄꺼야
Be my lady of the night.
나의 밤의 숙녀가 되어줘

You"re a woman, I"m a man
너는 여자. 나는 남자
You"re my fortune, I"m your fame
너는 나의 미래, 나의 명예
These are things we can"t disguise
우리가 숨길 수 없는 것들이 있어
Be my lady of the night.
나의 밤의 숙녀가 되어줘

Lay back, back in my tenderness
뒤로 누워. 나의 부드러움으로 뒤로
And take, take all of my sweet caress
그리고 가져. 나의 달콤한 애무를 가져

You"ve got all of me
너는 나를 모두 가졌지
It can"t go wrong if you agree
네가 동의한다면 잘못될 수는 없어
Soon two hearts will beat in ecstasy
곧 두 마음이 쾌감속에서 부딪힐꺼야





'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Chilly Cha Cha - Jessica Jay  (0) 2012.02.03
Abba - The Winner Takes It All  (0) 2012.02.03
Hello Mister Monkey - Arabesque  (0) 2012.01.26
She Works Hard For The Money - Donna Summer  (0) 2012.01.22