티스토리 뷰

Pop Song

Touch By Touch - Joy

inamen 2011. 10. 24. 11:07


When I feel the time is right
내가 사랑을 느낄 때 시간은 적절하고
And you're staying by my side
당신은 내 곁에 머물러 있지요
And the love you give to me
또한 내게 베푸는 당신의 사랑으로
Makes my heart beat
나의 가슴은 뛰어요
 
When my fantasies fly away
나의 환상은 날아가지만
But my feeling makes my stay
나의 느낌은 나를 머물게 하고
I see the fire in your eyes
난 당신의 눈 속에서 불꽃을 보아요
It makes my heartbeat
이로써 나의 가슴은 뛰지요
 
Do it just do it night and day
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요
Do it just do it in a way
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
Like there is no other Touch by touch
마치 다른 아무것도 없는 것처럼 사랑스런 당신의 손길
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요
 
Skin to skin Come on down my cover.
살에 살을 맞대어 나의 침실로 들어와요
When my heart is full of love
나의 가슴이 사랑이 가득찰 때
It makes me a trembling dove
이로서 나는 떨고있는 비둘기가 되지요
Love is games that we play
사랑은 우리가 하는 놀이예요
 
Now we make when our love is clear and bright
우리의 사랑이 깨끗하고 밝을 때 사랑을 해요
It's our way to see the light
그것은 우리가 빛을 볼 수 있는 길이예요
There is fire in our heart night and day
우리의 가슴에 밤낮으로 불꽃이 있어요
 
Do it just do it night and day
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요
Do it just do it in a way
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요

Like there is no other Touch by touch
마치 다른 아무것도 없는 것처럼 사랑스런 당신의 손길
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요
Skin to skin Come on down my cover.
살에 살을 맞대어 나의 침실로 들어와요
 
Do it just do it night and day
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요
Do it just do it in a way
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
Like there is no other Touch by touch
마치 다른 아무 것도 없는 것처럼  사랑스런 당신의 손길
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요

Skin to skin Come on down my cover.
살에 살을 맞대어 나의 침실로 들어와요 
Do it just do it night and day
밤낮으로 사랑을 나누어요, 나누어요
You are my all time lover
당신은 나의 영원한 연인이예요



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Welcome To My World - Anita Kerr Singers  (0) 2011.10.26
Let's Get Loud - Jennifer Lopez  (0) 2011.10.25
One Summer Night - Chelsia Chan & Ab  (0) 2011.10.23
Venus - Shocking Blue  (0) 2011.10.22