티스토리 뷰

Pop Song

I Don't Need A Man - Pussycat Dolls

inamen 2011. 8. 15. 11:28





I see you looking at me 
Like I got something for you
And the way that you stare
Don't you dare
 
니가 나를 바라보는 걸 보고있어.
마치 내가 너를 위한 뭔가를 가지고 있다는듯이.
그리고 니가 나를 바라보는 그 방식.
까불고 있어.

'Cause I'm not about to
Just give it on up to you
'Cause there are some things I won't do
And I'm not afraid to tell you
I don't ever want to leave you confused

왜냐면 나는 너를 위해 그냥 그걸 져버리지 않을거거든
왜냐면 나는 결코 하지 않을 것들이 있거든.
그리고 나는 너에게
'나는  너를 혼란에 빠트릴거라고
말하는게 두렵지 않거든

The more you try The less I buy it
And I don't have to think it through
You know if I'm into you

너가 자꾸 시도할수록 나는 그걸 적게 사지 
그리고 나는 그것에 대해 생각할 필요없지,
내가 만약 너에게 빠진다면;

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing

나는 그 일을 하기에 남자가 필요없어
나는 자유에서 내렸지
나는 내 기분을 좋게 하기엔 남자가 필요없어
나는 내 일을 하는것을 멈추지

I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around Oh!

나는 내 손가락에 반지가 필요없어
내 자신이 완벽해지기 위해서.
그러니 내가 그걸 부숴버리게 해줘.
니가 없을때 나는 그 자리를 모면해버릴수 있지 오!
 
You know I got my own life
And I bought everything that's in it
So if you want to be with me
It ain't all about the bling you bringing

너는 내가 나만의 삶의 가진걸 알지
나는 그속의 모든 것을 구입했지
그러니 당신이 나와 같이 있고 싶다면
그것은 당신이 가져오는 모든 부유함과는 상관없어

I want a love that's for real
And without that then no deal
And baby I don't need a hand 
If it only wants to grab one thing

나는 진실한 사랑을 원해
그것이 없다면 거래는 없어
그리고 당신, 나는 도움은 필요없어,
하나만 가지고 싶다면

The more you try The less I buy it
And I don't have to think it through
You know if I'm feeling you

너가 자꾸 시도할수록 나는 그걸 적게 사지 
그리고 나는 그것에 대해 생각할 필요없지,
내가 만약 너에게 빠진다면;

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing

나는 그 일을 하기에 남자가 필요없어
나는 자유에서 내렸지
나는 내 기분을 좋게 하기엔 남자가 필요없어
나는 내 일을 하는것을 멈추지

I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around

나는 내 손가락에 반지가 필요없어
내 자신이 완벽해지기 위해서.
그러니 내가 그걸 부숴버리게 해줘.
니가 없을때 나는 그 자리를 모면해버릴수 있지

Let it go Let it go Let it go Let it go(x4)
그걸 떠나버리게 나둬(x4) 

I don't need a I don't need a man, I don't
I don't need a man I'll get me through
'Cause I know I'm fine I feel brand new

나는 남자가 필요없어 나는 남자가 필요없어
나는 남자가 필요없어 나는 그걸 이겨낼꺼야.
왜냐면 나는 내가 괜찮다는걸 아니까 나는 내가 새로워 지는 걸 느껴. 

I don't need a I don't need a man, I don't
I don't need a man I'll make it through
'Cause I know I'm fine Without you!

나는 남자가 필요없어 나는 남자가 필요없어
나는 남자가 필요없어 나는 그걸 이겨낼꺼야,
왜냐면 나는 내가 괜찮을걸 아니까 당신 없이도! 

I don't need a man to make it happen
I get off being free
I don't need a man to make me feel good
I get off doing my thing

나는 그 일을 하기에 남자가 필요없어
나는 자유에서 내렸지
나는 내 기분을 좋게 하기엔 남자가 필요없어
나는 내 일을 하는것을 멈추지

I don't need a ring around my finger
To make me feel complete
So let me break it down
I can get off when you ain't around Oh!

나는 내 손가락에 반지가 필요없어
내 자신이 완벽해지기 위해서.
그러니 내가 그걸 부숴버리게 해줘.
니가 없을때 나는 그 자리를 모면해버릴수 있지 오!

I don't need a man (I'm over you)
I don't need a man (I'm over you)
I don't need a man (I'm without you) (I'm over you)
I don't need a man (x3)

나는 남자가 필요없어(나는 널 이겨냈어)
나는 남자가 필요없어(나는 널 이겨냈어)
나는 남자가 필요없어 (나에겐 너가 없어 , 널 이겨냈어)
난 남자가 필요없어(×3)


'Pop Song' 카테고리의 다른 글

You Are So Beautiful - Joe Cocker  (0) 2011.08.18
Jessie Colter - I'm Not Lisa  (0) 2011.08.16
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa  (0) 2011.08.13
Baby One More Time - Britney Spears  (0) 2011.08.13