티스토리 뷰

Pop Song

Before Your Love - Kelly Clarkson

inamen 2012. 1. 21. 08:04





I wonder how I ever made it through a day

어떻게 하루를 견뎌낼 수 있을까 그저 막막했어요
How did I settle for a world in shades of gray
회색 그림자가 가득한 세상에 어떻게 지낼 수 있었을까요

When you go in circles all the scenery looks the same

그대가 내 주위를 서성일 때면 모든 장면이 똑같이 보여요

And you don't know why and then I looked into your eyes

당신은 제가 왜 이러는지 모르죠. 그리고 나는 당신의 눈 속에 담긴
Where the road stretched out in front of me and I realized

내 앞에 펼쳐진 그 길을 보며 나는 깨닫게 되었어요 
I never lived before your love
난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요

I never felt before your touch

난 그대의 손길을 알기 전에는 결코 이런 감정을 느껴보지 못했어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있다는 기분을 느끼게 해 줄 그 누구도 필요하지 않았어요
But then again, I wasn't really living
하지만 난 인생을 헛되어 살고 있었어요

I never lived before your love

난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요 
I wanted more than just an ordinary life
난 평범한 삶보다 더 많은 걸 원했어요
Although my dreams seemed like castles in the sky
비록 내 꿈이 하늘 위에 있는 성처럼 보였지만

I stand before you when my heart was in your hands

나의 마음이 그대 손에 맡긴 채 나는 그대 앞에 서있어요
And I don't know how I survived without your kiss
당신의 키스 없이 그 동안 어떻게 살았는지 모르겠어요
'Cause you've given me a reason to exist
당신이 내가 이 세상에 존재하는 이유를 주었기 때문이죠 

I never lived before your love

난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요
I never felt before your touch
난 그대의 손길을 알기 전에는 결코 이런 감정을 느껴보지 못했어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있다는 기분을 느끼게 해 줄 그 누구도 필요하지 않았어요

But then again, I wasn't really living

하지만 난 인생을 헛되어 살고 있었어요
I never lived before your love
난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요
I never lived before your love
난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요 

And I don't know why

나는 잘 모르겠어요
Why the sun decides to shine
왜 태양이 빛을 내려고 하는지
But you've breathed your love into me just in time
하지만 그대는 나에게 사랑을 불어넣었죠 내가 필요로 할 때 

I never lived before your love

난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요
I never felt before your touch
난 그대의 손길을 알기 전에는 결코 이런 감정을 느껴보지 못했어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있다는 기분을 느끼게 해 줄 그 누구도 필요하지 않았어요

But then again, I wasn't really living

하지만 난 인생을 헛되어 살고 있었어요
I never lived I never lived before your love
난 그대의 사랑을 알기 전에는 헛되이 살았어요




'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Hello Mister Monkey - Arabesque  (0) 2012.01.26
She Works Hard For The Money - Donna Summer  (0) 2012.01.22
Somewhere Out There - Linda Ronstadt & James Ingram  (0) 2012.01.20
If - Bread  (0) 2012.01.19