티스토리 뷰

CCM&찬송가

My Delight - Vineyard Music

inamen 2013. 3. 27. 10:52

 

 

-- Lyrics --

Father, You are my portion in this life
And You are my hope and my delight

아버지, 주님은 내 삶의 모든 것
나의 소망 나의 기쁨

And I love You, Yes I love You,
Lord I love You, my delight

사랑합니다 사랑합니다 
내 기쁨되신 주님 사랑합니다, 

Jesus, You are my treasure in this life
And you are so pure and so kind

예수님 내 삶의 가장 귀한 분
순결하고 친절하신 주님

And I love You, Yes I love You,
Lord I love You, my delight

내가 주님을 사랑합니다 사랑합니다
내 기쁨 되신 나의 주

Spirit, You are my comfort in this life
And I need Your presence day and night

성령님 내 삶의 위로가 된신 주
밤이나 낮이나 주님을 필요합니다

And I love You, Yes I love You,
Lord I love You, my delight

내가 주님을 사랑합니다 사랑합니다
내 기쁨 되신 나의 주