티스토리 뷰


Wherever you go Wherever you may wander in your life
 그대, 어딜 가더라도   당신의 삶 가운데서 방황할 때도
 Surely you know I always wanna be there
 내가 언제나 함께 있다는 것을 꼭 알아두세요. 

 Holding your hand
 그대 손을 잡을게요.  
 
And standing by to catch you when you fall

 그대가 쓰러질 때 잡아줄 수 있도록 곁에 서 있을게요.
 Seeing you through in everything you do
 그대 하는 일들을 모두 챙겨보면서 말이에요.

 < Refrain >
 Let me be there in your morning
 아침에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요. 
 Let me be there in you night
 저녁에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요.
 Let me change whatever's wrong and make it right
 잘못된 건 무엇이든 바꾸어 바로잡게 해주세요.
 
 Let me take you through that wonderland that only two can share
 단둘만 함께 나눌 수 있는 동화의 나라로 그대를 데려가게 해줘요.
 All I ask you is let me be there Watching you grow
 내가 원하는 건 그대 곁에 있는 것 뿐 그대가 크는 모습을 지켜보는 것

 And going through the changes in your life
 그대 삶의 변화를 함께 걷는 것 
 
That's how I know  I always wanna be there

 바로, 이런 것으로 알게 됐어요. 나 언제나 그대 곁에 있고 싶다는 것을

 Whenever you feel, you need a friend to lean on, here I am
 기대고 싶은 친구가 필요하다 느껴지면, 내가 여기 있어요.
 Whenever you call, you know I'll be there
 그내가 언제나 나를 부르면, 난 언제나 그대 곁에 있다는 걸 알잖아요.
 
 < Refrain >

 Let me be there in your morning
 아침에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요. 
 Let me be there in you night
 저녁에도, 내가 그대 곁에 있도록 해주세요. 
 Let me change whatever's wrong and make it right
 잘못된 건 무엇이든 바꾸어 바로잡게 해주세요.
 
 Let me take you through that wonderland that only two can share
 단둘만 함께 나눌 수 있는 동화의 나라로 그대를 데려가게 해줘요. 
 All I ask you is let me be there
 내가 원하는 건 그대 곁에 있는 것 뿐