티스토리 뷰

Pop Song

Just Loving You - Mary Duff

inamen 2013. 1. 24. 15:28




If I could be anyone that I want it to be
I'll fill me just loving you
If I could go anywhere see what I want it to see
I,ll see me just loving you
Lovin' you, lovin' you, just lovin' you
If I had One star that I could make it wish on tonight
Same on night just lovin you

내가 되고픈 어떤 사람이 될 수 있다면
당신을 사랑하면서 나를 가득 채울 거에요
내가 보고픈 것을 볼 수 있는 어느 곳에 갈 수 있다면
당신만을 사랑하는 나를 보겠지요.
당신을 사랑하고 있어요,그저 당신만 사랑해요
오늘밤 내가 소원을 빌 별이 있으면,
당신을 사랑하는 소원을 빌겠어요

As long as you say that you'd be mine
And that we never will part
My days will be filled up with sunshine
Now happy song in my heart
If I could be anyone that I want it to be
I'll fill me just loving you

당신은 내 사람이고 우리는 결코 헤어지지 않을 거라고
당신이 말씀해 주시면
내 생애는 찬란함으로 가득찰 거예요
이제 내 마음에 기쁨의 노래가 있어요
내가 되고픈 어떤 사람이 될 수 있다면
당신을 사랑하면서 나를 가득 채울 거에요

If I could go anywhere see what I want it to see
I'll see me just loving you
Lovin' you, lovin' you, just lovin' you
If I could be anyone that I want it to be
I'll fill me just loving you

내가 보고픈 것을 볼 수 있는 어느 곳에 갈 수 있다면
당신만을 사랑하는 나를 보겠지요.
당신을 사랑하고 있어요,그저 당신만 사랑해요
내가 되고픈 어떤 사람이 될 수 있다면
당신을 사랑하면서 나를 가득 채울 거에요