티스토리 뷰

CCM&찬송가

Who Am I - Casting Crowns

inamen 2013. 1. 22. 09:47




Who am I
That the Lord of all the earth, 
Would care to know my name, 
Would care to feel my hurt. 

내가 누구관대
온 땅의 주께서 
내 이름을 아시며
나의 고통을 느끼시나이까

Who am I
That the bright and morning star, 
Would choose to light the way, 
For my ever wandering heart. 
 
내가 누구이관대
밝은 새벽별이
길을 밝히시나이까
방황하는 제 마음을 위해

Not because of who I am, 
But because of what you've done. 
Not because of what I've done, 
But because of who you are.

나의 나됨 때문이 아니라
주가 하신 일 때문에.
내가 행한 것 때문이 아니라
주가 주 되심 때문이니이다.

<Chorus>
I am a flower quickly fading, 
Here today and gone tomorrow, 
A wave tossed in the ocean, 
A vapor in the wind. 

나는 금새 지고 마는 꽃
오늘 있다가 내일이면 사라질,
바다에 치는 파도요,
바람 속의 수증기 입니다.

Still you hear me when I'm calling, 
Lord, you catch me when I'm falling, 
And you've told me who I am. 
I am yours.  I am yours.

주님은 제으 ㅣ부름에 귀기울이시니 ,
주여, 제가 넘어질 때 붙들어 주시고.
제가 누누관대 제게 말씀 하셨나이다
저는 주의 것입니다 저는 주의 것입니다

Who am I
That the eyes that see my sin 
Would look on me with love 
And watch me rise again.

내가 누구이관대
저의 죄를 아시면서도
사랑으로 저를 감싸시고
다시 일으켜 주시나이다.

Who am I
That the voice that calmed the sea, 
Would call out through the rain, 
And calm the storm in me.

내가 누구이관대
바다를 잠잠케 하신 그 음성이
빗속에서도 부르시며
내 안의 폭풍을 잠재우시나이까

I am Yours I am Yours 
Whom shall I fear
Whom shall I fear 
'Cause I am Yours

나는 주님의 것 나는 주님의 것
 내가 누구를 두려워 하리요
내가 누구를 두려워 하리요
나는 당신 것이온대