티스토리 뷰





Jesus You alone shall be

My first love my first love,
The secret place and highest praise
Shall be yours shall be yours

To Your throne i'll bring devotion

May it be the sweetest sound
Lord this heart is reaching for You now
So I'll set my sights upon You

Set my life upon Your praise

Never looking to another way
Day and night I lift my eyes
To seek You to seek you

Hungry for a glimpse of You
In glory in glory
You alone will be my passion
Jesus You will be my song
You will find me longing after You

To Your throne i'll bring devotion

May it be the sweetest sound
Lord this heart is reaching for You now
To Your throne i'll bring devotion

May it be the sweetest sound

Lord this heart is reaching for You now
So I'll set my sights upon You
Set my life upon Your praise

Never looking to another way
You alone will be my passion
Jesus You will be my song
You will find me longing after You

Day and night I lift my eyes

To seek You to seek you
Hungry for a glimpse of You In glory in glory



예수 나의 첫사랑 되시네 - 예수전도단


예수나의 첫사랑 되시네 내 첫사랑
지존자 되신 그리스도 예수 찬양하리
보좌앞에 나의 삶이 향기로운 제사로
주께 드려지기 원하네

오직주만 바라보며 나의 삶을 드리네

다른길은 찾지 않으리
나의 온전한 열정과 나의 찬양되시네
주의 길을 따라 가리라

예수나의 첫사랑 되시네 내 첫사랑

지존자 되신 그리스도 예수 찬양하리
보좌앞에 나의 삶이 향기로운 제사로
주께 드려지기 원하네

오직주만 바라보며 나의 삶을 드리네

다른길은 찾지 않으리
나의 온전한 열정과 나의 찬양되시네
주의길을 따라 가리라(X2)

예수나의 첫사랑 되시네 내 첫사랑

지존자 되신 그리스도 예수 찬양하리
보좌앞에 나의 삶이 향기로운 제사로
주께 드려지기 원하네

오직주만 바라보며 나의 삶을 드리네

다른길은 찾지 않으리
나의 온전한 열정과 나의 찬양되시네
주의 길을 따라 가리라(X3)