티스토리 뷰

Pop Song

One Of Us - ABBA

inamen 2012. 12. 20. 20:31




They passed me by, all of those great romances
You were, I felt, robbing me of my rightful chances
 
My picture clear, everything seemed so easy
And so I dealt you the blow

모든 멋진 로맨스들이 날 지나쳐 가버렸죠
당신은 내가 느끼기에 나의 당연한 기회들을 가로채고 있었죠
내 그림은 또렷했고, 모든 게 너무나 쉽게 보였죠
그래서 난 당신을 날려버렸죠

One of us had to go
Now it's different, I want you to know
 One of us is crying. One of us is lying 
In her lonely bed
 
우리 둘 중 한 명은 떠나야만 했어요
이젠 달라요, 당신이 알아주길 바래요 
우리 둘 중 하나는 울고 우리 둘 중 하나는 거짓말을 하고 있죠
그녀의 외로운 침대에서

Staring at the ceiling
Wishing she was somewhere else instead
One of us is lonely One of us is only
Waiting for a call
 
천장을 쳐다보고 있네요
어딘가 다른 곳에 있었으면 좋겠다고 빌면서
우리 둘 중 하나는 외로워요 우리 둘 중 하나는 단지
전화를 기다리고 있어요

Sorry for herself, feeling stupid feeling small
Wishing she had never left at all
I saw myself as a concealed attraction
I felt you kept me away from the heat and the action
 
안타깝게 생각하면서, 바보같다고 생각하면서, 작게만 느끼면서
결코 떠나지 않았으면 좋았을 걸 이라고 후회하면서
내 자신을 잘 봉해진 매력이라고 보고 있었어요
당신이 나를 열기와 행동에서 멀어지게 하는 것 같았죠

Just like a child, stubborn and misconceiving
That's how I started the show
One of us had to go
Now I've changed and I want you to know
 
마치 어린아이처럼, 고집세고 오해를 샀죠
난 그렇게 쇼를 시작한거죠
우리 둘 중 하나는 떠나야만 했어요
이젠 달라요, 당신이 알아주길 바래요 

 One of us is crying. One of us is lying 
In her lonely bed
Staring at the ceiling
Wishing she was somewhere else instead
 
우리 둘 중 하나는 울고 우리 둘 중 하나는 거짓말을 하고 있죠
그녀의 외로운 침대에서
천장을 쳐다보고 있네요
어딘가 다른 곳에 있었으면 좋겠다고 빌면서

One of us is lonely One of us is only
Waiting for a call
Sorry for herself, feeling stupid feeling small
Wishing she had never left at all
 
우리 둘 중 하나는 외로워요 우리 둘 중 하나는 단지
전화를 기다리고 있어요
안타깝게 생각하면서, 바보같다고 작게만 느끼면서
 
결코 떠나지 않았으면 좋았을 걸 이라고 후회하면서



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

All I Want For Christmas Is You - Mariah Carey  (1) 2012.12.23
Last Christmas - Cascada  (1) 2012.12.22
Oh Carol - Neil Sedaka  (0) 2012.12.19
A Love Until The End Of Time - Placido Domingo & Mcgovern  (0) 2012.12.17