티스토리 뷰

Pop Song

Don't Be Cruel - Elvis Presley

inamen 2011. 5. 17. 09:26


 

You know I can be found sitting home all alone

 당신은 알잖아  내가 집에 혼자 앉아있다는 걸
 If you can't come around, at least please telephone
 당신이 근처로 올 수 없다면 최소한 제발 전화라도 해줘..
Don't be cruel to a heart that's true
 이렇게 진실한 마음에 너무 잔인하게 굴지마

Baby, if I made you mad Something I might have said

 그대여, 내가 당신을 미치게 만들었다면 내가 한 말 중에 그런 게 있었다면
 Please forget my past, the future looks bright ahead
 제발 내 과거를 용서해줘, 미래가 환하게 보이지
Don't be cruel to a heart that's true
 이렇게 진실한 마음에 그렇게 잔인하게 굴지마

I don't want no other love

 난 다른 사람의 사랑을 원하지 않아
 Baby it's still you I'm thinking of
 그대여 내가 생각하고 있는 사람은 아직도 당신이야.. 
 Don't stop thinking of me.  Don't make me feel this way
 날 생각하는 걸 멈추지 마라.  내가 이런 식으로 느끼게 하지 마.

Come on over here and love me

 이리와~ 내에게 당신이 나를 사랑한단 말을 듣게 해줘.
You know what I want you to say
 당신은 알잖아 내가 당신에게 무엇을 말하기를 원하는지.
Don't be cruel to a heart that's true
 그렇게 잔인하지 말아줘 이렇게 진실한 마음에..

Why should we be apart?

 왜 우리가 헤여 져야 하지?
I really love you baby, cross my heart
 난 정말 당신을 사랑해, 내 온 마음으로....
Let's walk up to the preacher
 자.. 주례선생님한테 가자

And let us say I do

 그리고 우리가 '예'하고 대답하게 해줘
Then you'll know you'll have me
 그러면 당신은 나를 가지게 됐다는 것을 알게 될 것이고
 And I know that I'll have you
 그리고 나도 당신을 가지게 됐다는 걸 알게 될 꺼야

Don't be cruel to a heart that's true

 그렇게 잔인하게 굴지마.. 이렇게 진실한 마음에..
I don't want no other love
 난 다른 사람의 사랑을 원하지 않아.
 Baby it's still you I'm thinking of
 그대여, 아직도 내가 생각하고 있는 사람은 당신이야.

Don't be cruel to a heart that's true

 그렇게 잔인하게 대하지마. 이렇게 진실 된 마음에..
Don't be cruel to a heart that's true
 그렇게 잔인하게 굴지 마. 이렇게 진실한 나에게

I don't want no other love

 난 다른 어떤 사람의 사랑도 원하지 않아
Baby it's still you I'm thinking of
 그대여, 아직도 내가 생각하고 있는 사람은 당신이야.