티스토리 뷰

Pop Song

I Look To You - Whitney Houston

inamen 2012. 8. 27. 06:29


 
As I lay me down  
Heaven hear me now 
나 스스로를 내려놓게 되면서  하늘은 이제서야 내 이야기를 듣습니다.
I'm lost without a cause After giving it my all 
나는 이유를 모르는체..길을 잃었었죠. 나의전부를 주고난 후에 말이에요

Winter storms have come  And darkened my sun 
한겨울 폭풍이 다가 왔었죠 그리고 나의 태양을 어둡게 했어요
After all that I've been through  Who on earth can I turn to 
모든것이 이렇게 끝난후에 난..이땅에서 누구를 향해야 하는걸까요

I look to you...I look to you.After all my strength is gone 
난..당신에게 기대를 해요 나의 모든힘이 사라지고 난 후에
In you I can be strong I look to you.I look to you. 
난..당신 안에서 강할수 있어요 난..당신에게 기대를 해요

And when melodies are gone  In you I hear a song 
노래가 멈춘 그때 난..당신안에서 다시 노래를 들어요
I look to you...About to lose my breathe 
난..당신에게 기대를 해요 숨을 더 이상 쉴수 없을때

There's no more fighting leftSinking to rise no more 
더이상 싸우는걸 그만 두기로 했어요 더이상 올라가지 못할것 같아서요
Searching for that open door And every road that I've taken 
열린문을 찾아야 했죠  난 모든곳에서 그걸 잡으려고 했어요

Lead to my regret And I don't know if I'm going to make it 
하지만 결국 유감 스럽게도 난 알지 못했어요 내가 어떻게 만들어 가야할지를요
Nothing to do but lift my head I look to you. I look to you. 
고개를 들어보지를 않았거든요 난..당신에게 기대를 해요

Afrer all my strength is gone In you I can be strong 
나의 모든힘이 사라지고 난 후에 난..당신안에서 강할 수 있어요
I look to you...I look to you...And when melodies are gone 
난.당신에게 기대를 해요 노래가 멈춘 그때
In you I hear a song
난..당신안에서 다시 노래를 들어요

I look to you. Take me far away from the battle 
난..당신에게 기대를 해요 싸움으로부터 난..멀어지고 싶어요
I need you shine on me I look to you...I look to you. 
난..당신이 필요해요 나를 비춰줘요 난..당신에게 기대를 해요

After all my strength is gone In you I can be strong 
나의 모든힘이 사라지고 난 후에 난.당신안에서 상해질 수 있어요
I look to you...I look to you.
난..당신에게 기대를 해요

And when melodies are gone In you I hear a song 
노래가 멈춘 그때 난..당신안에서 다시 노래를 들어요
I look to you
난..당신에게 기대를 해요



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

When The Children Cry - White Lion  (0) 2012.08.30
The Long Way Around - Dixie Chicks  (2) 2012.08.28
The Old Accordian Man - Isla Grant  (0) 2012.08.26
I Want To Know What Love Is - Mariah Carey  (0) 2012.08.22