티스토리 뷰




Like the sand can sink
Right through your fingers
So call all your days
As those days go by
You'll have me there to help you find
The way I feel with you
I know it's gotta last forever

모래가 너의 손가락 사이로 
흘러 내리는 것처럼 
너의 모든 날들도 흘러흘러 사라져버렸지
그 날들은 가버렸지만
너는 거기에서도 내가 너를 느끼는 
방법을 알아낼 수 있을 거야
난 그것이 영원할 것을 알고 있지

And when the rain begins to fall
You ride my rainbow in the sky
And I will catch you if you fall
You never have to ask me why

비가 내리기 시작할 때 
너는 하늘에서  나의 무지개를 탈 것이고
나는 네가 하늘에서 떨어지면 잡을 수 있어
나에게 왜냐고 묻지 않아도 돼

And when the rain begins to fall
I'll be the sunshine in your life
You know that we can have it all

비가 내리기 시작할 때 
내가 너의 인생의 햇빛이 될테니까
너는 우리가 모든 것을 가질 수 있다는 걸

And everything will be alright
Time goes by so fast
You've got to have a dream 
To just hold on

그리고 모든 것이 괜찮아 질 거란 걸 알거야
 시간은 무척이나 빨리 흐르지
너는 그 시간을 
잡고자 하는 꿈이 있었어

All my dreams of love
Begin with the reality of you 
And I believe
That all the dreams will last forever

사랑의 대한  나의 꿈들은 
현실이 되어 시작되지
너와 나는 우리의 모든 꿈이 
영원이 계속 되리란 걸 믿고 있지

And when the rain begins to fall
You ride my rainbow in the sky
And I will catch you if you fall
You never have to ask me why

비가 내리기 시작할 때  
너는 하늘에서 나의 무지개를 탈 것이고
나는 네가 떨어지면 잡을 수 있어
나에게 왜냐고 묻지 않아도 돼

And when the rain begins to fall
I'll be the sunshine in your life
You know that we can have it all
And everything will be alright

비가 내리기 시작할 때 
내가 너의 인생의 햇빛이 될테니까
너는 우리가 모든 것을 가질 수 있다는 걸
그리고 모든 것이 잘 될거란 걸 알거야

Though the sun may hide
We still can see the light
That shines for you and me
We'll be together all that we can be

태양이 구름 뒤에 숨을지라도 
너와 나를 비추는
태양빛은 여전히 우리 곁에 있을 거야
우리가 존재할 수 있는 한 우리는 함께 할거야

And when the rain begins to fall
You ride my rainbow in the sky
And I will catch you if you fall
You never have to ask me why

비가 내리기 시작할 때  
너는 하늘에서  나의 무지개를 탈 것이고
나는 네가 떨어지면 잡을 수 있어
나에게 왜냐고 묻지 않아도 돼

And when the rain begins to fall
I'll be the sunshine in your life
You know that we can have it all
And everything will be alright

 비가 내리기 시작할 때 
내가 너의 인생의 햇빛이 될테니까
너는 우리가 모든 것을 가질 수 있다는 걸
그리고 모든 것이 좋아질 거란 걸 알거야