티스토리 뷰

Pop Song

Macho Man - Village People

inamen 2012. 6. 9. 11:42



Body, wanna feel my body, body, baby,such a thrill, my body
몸으로 느끼고 싶어.베이비 흥분하는 것같은 내육체
Body, wanna touch my body, body, baby,
내몸을 만지고 싶어. 베이비
It's too much, my body
내육체는 너무많아.

Body, check it out, my body, body, baby,

육체 내육체를 봐봐. 베이비
Don't you doubt, my body
내몸에 관심있지 않니?
Body, talking about my body, body, baby,
내육체에 대해 이야기해보자. 베이비

Checking out my body Listen here
내몸을 여기서 듣고 체크해봐.
Every man wants to be a macho man
모든 남성들은 마초맨이 되길 원하지.
To have the kind of body always in demand
항상 요구할수있는 육체를 가지자.

Joggin' in the mornings, go man go

아침에 조깅을 하자. 가자 남자들이여 가자.
Work up to the hill's top, muscles grow
언덕위에서 열심히 근육을 키우자.
You can best believe me He's a macho man
너는 나를 가장 믿을수있다. 그는 마초맨이기 때문이지.

Glad he took you down with anyone you can

그가 니가 함께 누울수있는 누군가와 친하게 지내는게 반갑지.
Hey, hey, hey, hey, hey Macho, macho man
헤이,헤이,헤이,헤이,헤이 마초맨 ,마초맨
I gotta be a macho man Macho macho man
나는 마초맨이 되야해, 마초맨 마초맨

I gotta be a macho Macho, macho man

나는 마초맨이 되야해, 마초맨 마초맨
I gotta be a macho man Macho macho man
나는 마초맨이 되야해, 마초맨 마초맨
I gotta be a macho
나는 마초맨이 되야해

Body, my body, body, wanna feel my body

내육체를 느끼고 싶어. 베이비
Body, baby, body, body, come and thrill my body
이리와 그리고 내몸을 흥분시켜.
Body, baby, body, body, love to funk, my body
내몸을 고약할정도로 사랑해.
Body, baby, body, body, it's so hot, my body
내몸이 너무 뜨거워.

So hot, yeah my body Allright

너무뜨거워, 예 내몸은 훌륭해
Everyman ought to be a macho, macho man
모든 남자들은 마초가 되야해, 마초맨
To live a life of freedom, machos make a stand
자유의 삶을 살자, 마초들이여 저항하라.

Have your own lifestyles and ideals

너의 라이프스타일과 이상을 가져라.
Access the strip of competence, that's the skill
능력의 벗어던짐을 손에넣어라, 그것이 기술이다.
You can best believe that he's a macho man
너는 그가 마초맨이라는 사실을 믿을수있다.
He's the special god son in anybody's land
그는 특별한 신의 아들이다.

hey, hey, hey, hey, hey Macho, macho man

헤이, 헤이, 헤이, 헤이, 헤이 마초, 마초맨
I gotta be a macho man Macho macho man
나는 마초맨이 되야해,마초 마초맨
I gotta be a macho Macho, macho man
나는 마초맨이 되야해,마초맨

I gotta be a macho man Macho macho man

나는 마초맨이 되야해,마초맨
I gotta be a macho Macho, macho man
나는 마초맨이 되야해,마초맨
I gotta be a macho man Macho macho man
나는 마초맨이 되야해,마초,마초맨

I gotta be a macho I gotta be a macho man

나는 마초맨이 되야해, 나는 마초맨이 되야해
I gotta be a mucho mucho, macho macho man
나는 마초맨이 되야해,마초 마초맨
I gotta be a macho
나는 마초맨이 되야해



'Pop Song' 카테고리의 다른 글

Are You Lonesome Tonight - Elvis Presley  (0) 2012.06.14
Shape Of My Heart - Sting  (0) 2012.06.13
I'm In Love - John The Whistler  (0) 2012.06.07
Moon River - Andy Williams  (0) 2012.06.05