티스토리 뷰

https://youtu.be/l8gI08iP-dg

Love's a blessing - Isla Grant w/ Lyrics
Love's a blessing love keep you warm
It's fills an emptiness and hangs a star
It brings you happines I know that's trues
And that is why I bless each day I met you



Love's a blessing love is true
It chase all the cloud aways when you blue
So if you find a love a make sure you feel this way
Take time to see that blessing every day



Each time I see A child in a mother's arms
I see a tenderness that sweet and warm
It shows me once again that love is true
That love's a blessing since I met you
사랑은 축복 사랑은 사람들을 따뜻하게 해주죠 
사랑은 텅 빈 마음 채워주고 별을 달아 줍니다 
사랑이 행복을 준다는 거 진실임을 난 알아요 
내가 당신을 만나 매일을 축복하는 이유죠



사랑은 축복 사랑은 진실
사랑은 네가 우울할 때 모든 시련을 쫓아 내지요
그러니 사랑을 얻었다면 이렇게 확실히 느껴보세요
날마다 사랑이 축복임을 스스로 깨달아 보세요



엄마 팔에 안긴 아이를 볼 때마다
나는 따뜻하고 달콤한 자애로움을 보아요
사랑이 진실임을 다시 한번 내게 보여 주네요 
내가 당신을 만난 이후 사랑이 축복임을 알아요